Monday 21 June 2010

Caddebostan, bisiklet ve Burger King zehirlenmesi..

Bu haftasonu şehir dışı planlarım yattı ve bari dedim sahilde yayılayım. Caddebostan sahilde yürüyüş yaparken hep görüyorum sandalyesini koymuş veya yere serilmiş kitap okuyanları, oturanları, ama ben hiç yapmamıştım.
İki arkadaşımla haberleştik. Üç kişi, iki bisiklet, sırayla binecektik. Yere sermek için hasır, içecek, çekirdek, gazete, kitap, hazırlıklar tamamdı.
Bir süre bisiklete binip oturma faslına geçince karnımın acıktığını ve çekirdekle filan doymayacağımı hissettim. Caddebostan'da olduğumuz için de en yakında Burger King var, oradan alıp çimlerde yiyelim dedik.
Ben chicken whopper yedim, bir arkadaşımız normal whopper yedi, en şanssızımız ise tavuk kanat yedi ve portakal suyu içti.
Niye en şanssızımız derseniz.. Yemeğini yemesinden 30-45 dk sonra tansiyonu düştü, ter bastı ve midesi bulanmaya başladı. Koşup Migros'tan ayran aldım. Ayranı içince yediklerini aynen Burger King poşetine çıkardı. Günümüz rezil oldu.
Dönüş yolunda uğradık Burger King'e, özür dileyeceklerine yok bizden olmaz efendim muhabbetine girdiler.
Arkadaşım ise neyse ki akşama toparladı, hastaneye götürecektik ama iğne korkusundan dolayı bize izin vermedi. Ucuz atlattık diyebilirim.

No comments:

Post a Comment